ponedjeljak, 12. prosinca 2011.

Uređenje dječje sobe

Suterenski stan u središtu Zagreba. Prastara zgrada, temelji iz 1892. g., prostori koji izvorno nisu bili predviđeni za stanovanje, već kao šupe, drvarnice, vešeraj, radionice...
Djelomično adaptirano u stambeni prostor nakon 2. svj. rata. Mojim roditeljima dodijeljeno 1980. g., zatečeno u lošem stanju i tijekom nekoliko godina dorađivano. Supruga i ja zamijenili moje roditelje u ovom stanu prije dvije godine. Od onda smo dosta sredili.
Prve slike iz posljednjih radova preuređenja manje sobe u dječju sobu. Zbog lošeg rasporeda prostorija, u stan se ulazi u hodnik, potom u ovu sobu, a kroz nju u veliku spavaću sobu. Ideja je bila pregraditi ovu sobu.
Prostorija je približne širine 2,5 m i dužine 4 m.

Pogled iz (ulaznog) hodnika, kroz vrata u prostoriju. Ulaz u veliku sobu je odmah desno nakon ovih vrata.


Pogled s tih vrata udesno, prema vratima velike sobe. Ova vrata bila su velike širine pa sam postavio uža vrata i pomaknuo desni rub dovratnika cca 10 cm udesno.


Pogled s prozora prema vratima. Ulazni hodnik kroz vrata. Bijela vrata koja se vie kroz ovaj dovratnik su preuređena radna soba (bit će posebna tema kad nađem stare slike). Ulaz u veliku sobu je lijevo, iza bijelog ormara.

Desna vrata: ulaz u ovu prostoriju iz hodnika. Lijeva vrata: (jedini) ulaz z veliku spavaću sobu.

Prvo je uklonjen brodski pod. Mislio sam da će to biti dovoljno radova, ali kako se ispostavilo, zidovi su bili u jako lošem stanju. Vlaga u stanu nije velika obzirom na građevinu, ali se tijekom godina nakupila. Žbuka ispod donje poprečne letve drvenarije je u potpunosti otpala. Žbuka između letvi gotovo u jednako lošem stanju. Na cijelom zidu žbuka je neravnomjerne čvrstoće. Osim što je cijeli zid nepravilan, žbuka nije nanošena da bi ispravila neravnine, nego potpuno stihijski. S majstorom Željkom dogovorio sam proceduru i opseg poslova.

Nema komentara:

Objavi komentar