ponedjeljak, 12. prosinca 2011.

Uređenje dječje sobe 5

Još dok se radilo na lijevom zidu, ustanovio sam da je potrebno potpuno srediti - a ne samo dotjerati - desni zid i zid s prozorom. S majstorom sam dogovorio cijenu i termine.
Nakon što je desni zid pripremio do farbanja, ja sam poskidao lamperiju s ostalih zidova i dio žbuke koji je više-manje sam otpadao. Kroz par dana je majstor navratio potući tvrđe dijelove žbuke (i odnijeti šutu), a onda samo odlučili ostaviti zid da se prozračuje nekoliko dana. Za to vrijeme sam radio na pregradnom zidu.

Sve daljnje radove na pregradnom zidu izvodio sam po prvi put u životu i bez prethodnog iskustva. Osim što sam povremeno promatrao druge kako to rade i malo pretražio Internet. Kao najvažnija stavka je da smo Krešo i ja uspjeli odlično postaviti profile.

Veličina zida i položaj vrata na zidu prilično se dobro uklopila s dimenzijama gipasnih ploča površine cca 1m2. Vodonepropusne ploče su plave, a obične su bijele i upola jeftinije. Jedna plava ploča išla je dolje lijevo, pola izvana, a pola iznutra. Dodao sam vodoravne prečke izvedene od UW profila, koje sam ispunio stiroporom. Ne samo radi izolacije, već i radi čvrstoće prilikom stavljanja vijaka.



Prvo sam postavio unutarnji dio s lijeve strane, a zatim vanjski dio. Prostor između ploča popunjen stiroporom, pločama od 5 i 2 cm, koje su se dimenzijama gotovo savršeno uklapale.
Kabele sam postavljao u plastične cijevi. Probio sam otvore u vertikalnim profilima. Kutije sam zacementirao s vanjske strane prije postavljanja vanjske ploče, pomoću lijepila za gips ploče.


Izgled s unutarnje strane. Gornja ploča je polegnuta i skoro je dohvaćala do stropa.


Nakon postavljanja svih unutarnjih ploča i donje desne vanjske.


Dio prema vratima velike spavaće sobe. Kroz manju cijev ide kabel na koji ću spojiti rasvjetu velike sobe. trenutni raspored kabliranja je potpuno kaotičan u ostatku stana i cijela velika soba je na jednom rastalnom osiguraču, zajedno s kupaonom, bojlerom i WC-om.


Unutarnja strana novog zida. Ploče s lijeve strane postavljane su  uspravno svojom dužom stranom. Ovdje se bolje vidi spoj gornjih ploča. Trokutna rupa je potom zatvorena nekim od ostataka gips ploče.


Vanjska strana popunjena stiroporom.


I vanjska strana u cijelosti zatvorena...


A ovako je izgledalo nekoliko dana kasnije kad je majstor zaravnao. Rekao je da sam stavio previše vijaka, ali sigurno je sigurno...


Nema komentara:

Objavi komentar